1.
Oferujemy usługi edukacyjne świadczone na odległość w zakresie pomocy /
konsultacji naukowych z różnego zakresu tematycznego.
2. Zamówienia
przyjmowane są tylko i wyłącznie w formie elektronicznej (e-mail).
3. Pisanie
rozpoczyna się po wpłaceniu niewielkiego zadatku na konto firmy.
Potwierdzenie wykonanej wpłaty można przesłać mailem - w pdf,
zeskanowane lub PrintScreen.
4. Realizacja usług odbywa się
etapami. Termin realizacji ustalany jest indywidualnie. Dostosowujemy
się do potrzeb Klienta.
5. Płatność jest w ratach za
każdy zrealizowany etap. Odbiór materiałów
możliwy jest tylko i wyłącznie po wpłynięciu ustalonej kwoty
na konto firmy (po wcześniejszym zobaczeniu fragmentu gotowej części
pracy w ramach wpłaconego zadatku).
6. Odbiór
materiałów odbywa się w formie elektronicznej (e-mail).
7. Reklamacje
i roszczenia dotyczące tekstów należy zgłaszać pisemnie z
dokładnym wyszczególnieniem wszelkich uwag.
8. Zgłaszać
je należy możliwie najszybciej, max do miesiąca po odebraniu każdej
części pracy.
9. Poprawki
uznanej reklamacji wykonywane są gratisowo w ramach opłaconej ilości
stron.
|